vineri, 1 iunie 2012

Panourile fotovoltaice pot fii o solutie ?


O prietena de a mea a aflta ce si cum e cu panourile fotovoltaice si a scris pe blogul propriu o poveste tare misto despre ele.


Am sa las textul asa cum tocmai pentru a savura stilul :
De 1 mai am fost în vizită la vărul meu – să îmi văd nepoțica.
 Din vorbă în vorbă, în timp ce mă jucam cu aia mică, am aflat de la vărul meu că și-au pus panouri solare fotovoltaice prin programul Casa Verde din 2011.


 Când am ajuns acasă am început să mă uit cu ce se mănâncă.

Ce este de fapt energia verde? Energie eco – regenerabilă și nepoluantă. Ajută la susținerea dezvoltării energiei curate care reduce impactul asupra mediului înconjurător. Și ajută și consumatorul la reducerea facturilor diverselor utilități.


Energia verde se obține cu ajutorul panourilor fotovoltaice sau cu ajutorul turbinelor eoliene.
Cum funcționează aceste panouri fotovoltaice?

1. Lumină; 2. Suprafață frontală; 3. Strat negativ; 4. Strat izolator; 5. Strat pozitiv; 6. Suprafață posterioară.
Păi! Panoul solar are în componență o celulă solară care absoarbe o parte din particulele de lumină ce cad pe acesta ce conține o cantitate mică de energie.

 Fiecare parte a celulei solare este conectată la un cablu ce va transmite curent prin acesta. Celulele sunt legate în serie sau/și în paralele formând astfel panoul solar.

Energia este produsă atât timp cât panoul este expus la lumină, iar electricitatea produsă poate fi folosită pe moment sau înmagazinată în acumulatori.

Source: http://www.imforeveryoung.info/go-green/#

Cam asta a fost explicatia ei ... mi s-a parut haioasa rau... asa ca nu m-am putut abtine sa nu o reproduc.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu